woensdag 14 december 2011

Nieuwe items

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb al weer zo'n zin in de lente (of een lekker dik pak sneeuw met een zonnetje erbij mag ook...) De afgelopen maand ben ik eigenlijk alleen maar aan het kwakkelen geweest, van een keelonsteking naar een verkoudheid, dan weer griep en ga zo maar door...

Ik ben de laatste tijd daardoor ook minder actief geweest met het geven van reacties op andermans berichten. Intussen moest het werk ook gedaan worden en dan is het lastig dat je niet even kunt delegeren. (moet toch m'n man maar eens overhalen om patroondelen uit stof te leren knippen, het minst leuke deel van het proces..ha, ha)

Voor Blomkes moesten er nodig weer wat nieuwe items genaaid worden en voor de eindpresentatie van m'n fotocursus moest ik een serie foto's maken. Omdat m'n energie toch al beperkt was heb ik deze twee activiteiten gecombineerd met als resultaat een serie foto's voor Blomkes met de nieuwe items en m'n meiden in de hoofdrol. 2 vliegen in een klap! Ik gebruikte hiervoor m'n nieuwe flitserset (nee, niet van Sinterklaas gekregen..) en ben blij met het eindresultaat. Met dank aan Emma en Sarah!






Sommige jurkjes vallen nog iets te lang bij m'n meiden (b.v. lengte mouwen) maar deze voorbeeldexemplaren mogen ze houden en dan is het fijn dat ze er nog even in verder kunnen groeien. Intussen ben ik aan de multivitamines, versgeperste sinaasappels etc. om m'n weerstand weer wat op te krikken. Misschien ook wat eerder naar bed, ahum...

Nog een foto om af te sluiten, vind Sarah hier zo schattig op staan:

13 opmerkingen:

  1. Je hebt weer geweldige creaties gemaakt! En wat zijn de foto's mooi geworden, jouw meiden zijn al echte modellen. Petje af dat terwijl je niet fit bent je dit allemaal toch gedaan hebt. Beterschap!
    Groetjes ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je goed werk geleverd terwijl je weerstand zo laag is. Wat een prachtige jurkjes en rokjes. Je stoffencombinates zijn altijd zo leuk. Wat een mooie fotó's en je meiden die staan er geweldig op.
    Beterschap
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleedjes en prachtige foto's! Missie geslaagd dus, twee vliegen in één klap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke modelletjes weer! Zo leuk hoe je de stofjes bij elkaar combineerd en er altijd een vrolijk geheel van maakt..
    Beterschap ennuh.. stuur die zomer ook maar deze kant op als je hem vindt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke jurkjes! Het jurkje op de laatste foto vind ik erg leuk door de combinantie van stoffen. Zo krijg je inderdaad zin in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's en mooie jurkjes heb je gemaakt, je hebt echt 'het gevoel' voor de juiste stoffen combinaties. Mijn energie is winters ook altijd wat minder, dus hier mag 't wat mij betreft ook weer zomer zijn. Beterschap toegewenst.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! de kleuren spatten er af! Mooie jurkjes en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke fleurige kleertjes! En je dochters doen het top als modellen zijnde...
    Wat kan jij mooie fotos maken zeg.
    Nog van harte beterschap gewenst, 't is te hopen dat je weer snel de oude bent.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergoede combinatie, mooi promotiemateriaal! Het spettert van mijn scherm en dat is precies de bedoeling!
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige fotomodelletjes, prachtige jurkjes en prachtige foto's! Echt super mooi allemaal. Ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt en dat je weer helemaal bent opgeknapt straks voor de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer prachtig uit!! Mooie collectie en prachtige foto's!! Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een geweldige collectie!
    En die foto's zijn prachtig! mijn complimenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat maakt je ontzettend leuke dingen, zeg!! Echt gaaf! Waar haal je die onwijs-leuke stofjes steeds weer vandaan? Ik vind het best lastig om een goed adres te vinden...
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen