dinsdag 29 maart 2011

Nieuw verkooppunt


Even een leuk nieuwtje:

Ik ben vorige week benaderd door Lydique van http://www.deknopenshop.nl/ met de vraag of ze de tassen die ik maak, mocht inkopen. Ze gaat, naast haar webwinkel, een 'stenen' winkel openen in Nijkerk. Deze zal naar verwachting midden juni haar deuren openen!

Ik moest er wel even over nadenken omdat ik nu al best wel krap in de tijd zit met de webwinkel maar omdat ze aangaf dat er geen haast bij zit ga ik het toch doen!

Lydique: nog van harte nu het allemaal officieel is geworden!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Gefeliciteerd!
    De tassen zien er idd. heel erg leuk uit.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor! Wat leuk om te doen. Je maakt hartstikke leuke tassen, dus dat gaan er een hele hoop worden! Je komt tijd te kort, of regelmatig even een nachtje doorhalen ;-), moet je alleen een beetje uit de buurt van je dochter blijven want die heeft dat zo in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen