donderdag 25 augustus 2011

Nieuwe werkruimte

De kamer is inmiddels al ruim een week af maar hier zijn dan eindelijk de foto's. Nu nog netjes, heb alleen nog maar een aantal lopende bestellingen afgerond, maar straks waarschijnlijk een chaos want volgende week begin ik met de items voor de najaarscollectie en dan worden alle stoffen weer uit de kast getrokken om leuke combi's te kunnen maken. Heb er nu al zin in! Heb nu allemaal handige opbergdozen, laatjes, ordners etc. Ben erg blij met m'n eigen plekkie, het werkt veel efficiënter!


Naaimachinehoes van http://www.etlebinkie.nl/ een oudklasgenootje van me.





Servies van de Xenos, veel goedkoper dan het bekende bloemetjes/vlinders merk en nog belangrijker: dit kan wel in de vaatwasser (als ik ergens een hekel aan heb...)


In hoogte verstelbare knip/tekentafel, geen zere rug meer!






Leuke nostalgische plaatjes

Voordeel van een aparte werkruimte is dat privé en de webwinkel nu beter gescheiden blijven. Voorheen ging ik al vrij snel, als ik het druk had, achter de naaimachine zitten in de huiskamer want Niels kan goed alleen spelen dus was de verleiding groot om ieder vrij momentje weer verder te naaien. Achteraf voelde ik me dan schuldig dat Niels die dag weinig aandacht had gekregen. (de meiden zijn overdag natuurlijk op school...) Nu werk ik dus voornamelijk in de avonduren.

18 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk ruime en lichte vrolijke werkkamer. Je kan er lekker al je spulletjes kwijt en als je ineens wegmoet gewoon opstaan en deur dicht trekken. Héérlijk!!

    Geniet van je nieuwe plekje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat een mooie naaikamer, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie werkruimte, echt super, ziet er ook nog heel gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stimulerende werkplek-veel creatief naaiplezier toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke werkruimte! Prachtig! Daar zou ik ok wel kunnen wennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOhh, echt een werkamer in de Blomkesstijl!
    Heel erg mooi en alles ziet er ook heel praktisch uit.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie en vrolijke ruimte! Hier ontstaan vast hele leuke creaties! Veel naaiplezier,
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een ontzettende mooie werkkamer!! Zo'n in hoogte verstelbare tafel om te knippen en tekenen lijkt me ideaal! Hiet ziet er allemaal prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n mooie werkkamer heb ik nog nooit gezien. Helemaal in Blomkes-Style. Prachtig!!!!!
    Ik zie dat je aan de muur ook Blomkes hebt hangen. Is dat een poster? En die tijdschriften-hanger, heb je die ook zelf gemaakt? Ik vind alles wat ik zie echt zo mooi! Ben niet jaloers hoor ;-)

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liane:
    Bedankt voor je compliment, de afbeelding aan de muur heb ik gemaakt in photoshop en als poster laten drukken. Vervolgens hem ik hem met spuitlijm op de muur geplakt, vlg. de beschrijving zou het als een soort sticker weer los kunnen maar dat betwijfel ik... ach ik zit hier voorlopig toch nog wel een poosje. De tijdschrifterhanger is zelfgemaakt, ik gebruik hem om de tijdschriften waar ik op dat moment patronen uit maak in te doen,kan ik ze er zo weer bij pakken en blijft m'n werkblad tenminste leeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw!!!!
    Wat een mooie ruimte zeg!!
    Helemaal mijn smaak.

    Alles klopt, qua kleur en opbergers enz.
    Die tijdschrift houder lijkt mij ideaal, mooi gemaakt. Wat heb je er voor versteviging in? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mirella:
    Dank je, voor de hanger gebruikte ik stevige vlieseline. Vlg. mij had je me ook nog gevraagd welk patroon ik gebruikte voor de overslagjurk (was toen op vakantie)Ik tekende hiervoor zelf het patroon op basis van een shirt met overslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige ruimte. Handig ook al die klosjes garen zo! Wat zal je hier lekker werken.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht meteen even kijken of er foto's op staan, en ja hoor.

    Wat is het mooi geworden!!! (en lekker schoon (-;)

    Wat weet jij de dingen ook altijd weer mooi uit te zoeken en te matchen......word er jaloers van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig! Ik heb net zelf een nieuwe werkkamer, maar die steekt hier toch wel een beetje bleekjes bij af... Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kwijl! haha wat een geweldige ruimte! Zojuist ben ik via google op je site terecht gekomen. En wat een site! :) Deze gaat in de favorieten :) En die tijdschriftenhanger! Geniaal! Ik heb hier ook altijd een paar bladen rondslingeren waar ik dan mee bezig ben, maar dit is DE oplossing! :) Ik ga nog even doorsnuffelen op je site, ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elske,
    Hoe kom je aan die geweldige Bernina reclame die boven je lintencollectie hangt? Als Bernina-fan, bezig met het inrichten van een naaikamer, zou ik graag zoiets aan de muur hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne,

      Die afbeelding heb ik ergens op het internet gevonden en daarna bewerkt in Photoshop. Ik wil het wel naar je mailen maar dan moet je nog even je emailadres naar mijn mailadres mailen...

      groetjes, Elske

      Verwijderen