zaterdag 28 mei 2011

Recycle


Afgelopen week zocht ik kleding bij elkaar die te klein geworden was. Sommige kledingstukken zagen er best nog wel goed uit en als fan van www.dressme.nl bedacht ik me dat ik dat ook wel eens kon proberen. Wel even passen en meten want met kinderkleding heb je niet grote hoeveelheden tricot tot je beschikking maar er zaten ook nog wat shirts van mezelf bij.

Alleen de vogeltjesapplicatie is nieuw. Goedkoper kan niet! de meiden zijn er helemaal blij mee.

combi van romper- 2 hemdjes- 2 shirts

combi van 3 shirts

combi van een shirt + onderkant jurk


5 opmerkingen:

  1. Wat leukkkkk en het ruimt lekker op.Ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim gedaan en het levert weer een paar gave kledingstukken op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee en een prachtig resultaat.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk gedaan, mooi resultaat voor weinig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat leuk geworden!! echt een heel goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen