maandag 25 april 2011

Heerlijke dagen

We hebben hier echt een vakantiegevoel! Vrijdag zijn we gezellig met het hele gezin naar de dierentuin geweest, gisteren nieuwe tuinmeubelen gekocht en lekker in de tuin gewerkt en vandaag familie in Friesland bezocht waarbij we heerlijk hebben gewandeld bij de zee.


Vanwege het warme weer maakte ik voor de meiden nog een paar luchtige zomerjurkjes. Ik wilde een minder bewerkelijk model dan het feestelijke jurkje uit de webwinkel met de dubbele striklinten:

Nu gebruikte ik elastisch biasband voor de striksluiting dat ik liet doorlopen over het rugpand. Heerlijk comfortabel en gemakkelijk om te maken! Leuk met verschillende stofjes gecombineerd. Ze hebben er vandaag op het strand al heerlijk in rondgerend. Dit jurkje komt waarschijnlijk binnenkort ook nog wel in de webwinkel!


Morgen moet ik helaas werken maar gelukkig een late dienst dus kan ik morgenochtend nog even met de rest nagenieten van de heerlijke dagen!

Iedereen morgen nog een fijne paasdag toegewenst!

6 opmerkingen:

  1. Wat een ontspannen kindjes zie ik op je foto's!En het is weleen heel bijzonder paasweekend met deze zomerse temperaturen!Groet en werkse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk weertje dit weekend, hè. Die jurkje zijn ideaal, lekker vrolijk met al die verschillende stofjes...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk die foto's !! ik zie ze op alle weblogs, iedereen heeft zo genoten vd paas dagen en het weer. Jullie ook zo te zien !!
    Heerlijk.
    En hier ook avond dienst vandaag en morgen... werkse vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben je wel vermaakt deze dagen, ziet er gezellig uit.
    De jurkjes zijn leuk, lekker vrolijk.
    Goed idee om elastisch biasband te gebruiken bij de rug. Ga ik ook eens doen.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben zeker een leuk paasweekend achter de rug! Ziet er erg gezellig uit.
    Heerlijk die slapende koppies na een dagje uit.
    Leuke jurkjes, goed idee van het biaisband, ga ik ook eens proberen.

    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie fotos! Ik vind dat zo leuk om allemaal te bekijken wat iedereen gedaan heeft deze dagen. Die foto met de kinderen allemaal slapend springt er trouwens tussenuit voor mij.
    en wat een vrolijke jurkjes maak je toch altijd! complimenten!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen